خاطرات من با ستاره آبی

خاطرات من با ستاره آبی

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


اینم اف12 رفیقم ماشینه خیلی تمیزی هس بچه شمال هستش

 zrxmgt5vzg39tnk0y8mz.jpg



نظرات شما عزیزان:

علی دیزل
ساعت14:18---7 اسفند 1391
ایول داداش کف کردم
بدو بیا ببین چی برات گذاشتم خراک خودته


علیرضاابراهیمی
ساعت20:49---6 اسفند 1391
ایول داداش جان عالیه دستت درست داداش عکسارو واست فرستادم نگاه کن حال کن کوچیکتم داداش رضا

علیرضاابراهیمی
ساعت20:49---6 اسفند 1391
ایول داداش جان عالیه دستت درست داداش عکسارو واست فرستادم نگاه کن حال کن کوچیکتم داداش رضا

علیرضاابراهیمی
ساعت20:48---6 اسفند 1391
ایول داداش جان عالیه دستت درست داداش عکسارو واست فرستادم نگاه کن حال کن کوچیکتم داداش رضا

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: جمشیدنژاد تاريخ: برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام درود به همه دوستان به کافه خاطرات من خوش آمدید اینجا همش عکسها تریلی ها خودمونو میزارم براتون . من رضا هستم نزدیک 22سالمه از شهرستان گچساران و فوق دیپلم مکانیک دیزل دارم . و عاشق جاده و ماشین سنگینم چون از بچگی تریلی داشتیم خودمون تا الان ...

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to khatabi49.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com